sobota 1. ledna 2011

new year..

Greetings sisters and brothers.. greetings and welcome in new decade. I hope we all can be better.. we should believe in ourselves but dont forget to think about our surroundings! We are not alone, so note that!



Nový rok a opět jako každý rok se v novinách a všech ostatních zprávách dovídáme ohromné množství namol opilých dětí.. ale no tak.. jsem tak hloupí až se mi tomu nechce věřit. Myslím, že to je chyba především rodičů. Pokud pustí svoje náctiletý ratolesti na silvestra ven tak je asi jasný, že první co udělaj je, že si vylijou držku alkoholem(a Jah ví co eště). Když už víme, že je silvester a že i děcka se chtěj napít(neb jim dospělí jdou zdárným příkladem) tak proč je to kurva předem nenaučíme? Zní to možná divně, ale pokud je mezi náma tato droga tak moc rozširená jak je, tak musíme přece mládež informovat o tom co se jim může stát, dát jim menší přednášku, prostě jim o tom podat info, sednout si s nima a pokecat. To přece není nijak těžký. Mluvim z vlastní zkušenosti. Můj první "pořádnej" silvestr v šestnácti letech zkončil v nemocnici presně tak jak to popisuji teď v těch novinách. Vylil jsem se v parku s kamošema, víno, šampus a pak v hospodě jsem to zazdil pivákama a panákama Jah ví čeho, protože už si to nepamatuju. Z toho večera si pamatuju poslední čas někdy v půl jedenáctý a pak až jak si bleju ve tři ráno na držku do vlasů na břicho.. no moc pěkný to bylo. Netušil jsem eště kolik vydržim, nevěděl jsem co můžu míchat, a už vůbec jsem si neuvědomil jak rychle to do sebe můžu házet. Probuzení v nemocnici na zemi nezapomenu už asi nikdy. Ale čí je to chyba? A proč se tomu opakovaně divíme? Teď už naštěstí vim jak na to.. teď už i vím že to jde i bez alkoholu. Thanks to almighty JAH RASTAFARI SELASSIE I!

Žádné komentáře: