středa 29. prosince 2010

natty dread..

Dredy.. dlouhy nekonecny tema, mam je vazne rad. A taky bych je nejradsi videl na vsech hlavach jakozto nejprirozenejsi uces. Vim, ze se to nemusi libit kazdymu a respektuju to, ale na druhou stranu se z toho taky stava predmet vydelku, modni zalezitost a dredy uz v celkovym pohledu zacinaj stracet svoje kouzlo. To mi nikdo nevymluvi. Samozrejme ze jsou tu porad rastove a dalsi lidi pro ktery to neni prote jenom peknej uces ale... a mohl bych pokracovat, ale tyhle debaty vedu radsi zive s lidma. Proste uz seru na prodluzovani kanekalonem. Zabira to moc casu a lidi to stejne vzdycky casem shodi coz cloveka zamrzi ale co.. jsem rad ze jsem dosel do tohodle bodu. Driv jsem si rikal "aspon az mu to odroste tak tu bude dalsi clovek s dredama", ale uz me to proste nebere.. ostatne toho nejvysiho cile co jsem si ohdledne dredu dal, uz jsem dosahl takze spokojenost. A dalsi cil v podobe casu je prede mnou. Zpatky ke korenum...

Žádné komentáře: