neděle 12. prosince 2010

ne.. vanoce ne..

Ruku na srdce, co jsou pro me vanoce? Nic.. nic pro me neznamenaj, nevim, nelibi se mi, nechci je a uz vubec nechci, aby mi je kazdej na potkani cpal. chapes? nelibi se mi vsechny ty ozdoby, nelibi se mi ten shon.. nelibi se mi ani prodavani mrtvejch stromu ani zabijeni kapru na ulici na pockani.. tradice? no to bych se smal.. A ten spech a stres ze to nestihnes vsechno do vanoc sehnat.. za cim se vsichni zenou? darky darky darky.. prachy prachy prachy.. kdyz nekoupis darek tak jsi spatny? Tomu proste neverim! A vubec, co se to z tech Vanoc stalo? Komercni trhak. At si rika kdo chce co chce tak v dobe vanoc vidim spis ty protiklady pohody a klidu. Tak snad na "štědrý den" budu doma se svym psem a kytarou a bongama a snad i nakej kamos nakej joint a lets enjoy... lets bless the joint...

Žádné komentáře: