pátek 7. ledna 2011

Politika..

    Ajajaaj to byla dneska zase debata s Pepou.. chtěl by abych se s ním vydal brázdit politické moře pod vlajkou České Pirátské Strany. 
    Pravda je že už v sedmnácti / osmnácti letech jsem si říkal no kurva tak tenhle systém vážně nefunguje a podle toho co tak vidím tak to ty týpci v těch křeslech v televizi kurví víc a víc. A že jim to jde od ruky. V tý době jsem si říkal s tim se musí přece něco dělat. Ale většinu myšlenek na budoucí vstup do politiky jsem v tý době rozpustil v alkoholu a od tý doby jsem o tom začal znova uvažovat až když jsem poprví viděl ČPS. Náhoda? Myslim si, že ČPS má velký potenciál. 
    Chce to změnu to je pravda. Nemůžeme jenom nadávat a nic nedělat to je taky pravda dyť držkovat umí každej. Ale má to cenu? Čím jsem starší tím více mě politika sere a demotivuje a to je mi teprve dvacet! Takže na jednu stranu mam fakt chuť s tím něco udělat, ale na druhou stranu jsem tak znechucenej tim co se v politice děje že se mi zase do ničeho nechce. Má to cenu? Jak dlouho se vůbec ještě může udržet tahle společnost. Jak dlouho ještě v týhle společnosti dokážu žít? Chci být součástí něčeho takovýho?



A eště malý zamyšlení nad ČPS. Líbí se mi to ano. Je to jediná strana, kterou jsem taky volil a hned z několika důvodů. 
1) Jsou nový/mladý/nezkažený.  
2) Maj spoustu bodů v programu se kterýma maximálně souhlasim ať už se jedná o otevřenou a transparentní politiku, dekriminalizaci konopí či svobodný přístup k informacím atd. atd. 
3) Tim že bych nevolil bych akorát nahrával tomu svinstvu co tam teď sídlí. 
4) Která strana má dredatýho předsedu? :D :D


Tak nevím, máte sklep?

Žádné komentáře: