úterý 18. ledna 2011

weird..

Divný a zvláštní pocity ve mě přebývaj posledni týdny.. skvělej ragga karneval, didgerido a spousty dalších pozitivních věcí. Ale jak známo síly musí být vyrovnány. Praskly mi struny na akustice a nemam na nový.. odešel kabel k elektrice, no eště že mám náhradní. Didgerido samozřejmě muselo hned prasknout jak jinak. Lidi na mě mrdaj, nebo mi to tak alespoň připadá, když mi nezvedaj telefony atd. zkurvený prachy. Už abych byl přestěhovanej fakt.. už mi v tý palici z toho všeho mrdáá!! Občas mi připadá že mám v hlavě celej blázinec.



Ragga ragga ragga.. hmm reggae je lepší co si budem povídat, ale o to tady nejde. Pravdu měl ten chlápek co měl Selassieho na triku. Jedno brko před akcí bohatě stačí. Kdybych zůstal u toho jednoho brka možná bych pak nemusel chodit ven to rozdejchávat. Nemůžu se zbavit pocitu, že je mi ganja pořád drogou. Je to divný, protože potřebu zhulit se, cítim pořád. Prostě přijdu domů z práce a potřebuju se zhulit jak dobytek jinak jsem nervozní jak pes, ale dokážu tu chuť/potřebu ovládat. Bohužel na tom ragga karnevalu jsem měl nutkání se zkouřit do hoven a tak se teky stalo. Chce to si to trošku uspořádat a snad to bude ok. Nevím no.. Bless

Žádné komentáře: