neděle 31. března 2013

vo co jim jde..

"Světu vládne konspirace" takhle shrnula kamaradka par veci o kterych jsme si pismenkovli na facebooku.. a je to asi nejvystiznejsi vyraz. Jak to taky jinak nazvat.. cemu dnes verit a cemu ne, je to tezky byt neustale bdeli a v tyhle dobe kdy nam okolni svet tlaci srouby do hlavy. Pro me je zaklad verit sam sobe. Vse ostatni ma svuj cas, se kterym se vse meni.. mam rad cocomanovu metaforu z pisnicky stopari.. tak pozor dej na cestu kde mnoho stoparu potkas, stejne jako vymolu, zastavek, pribehu..
Zacal jsem cist bibli, ted uz fakt.. je to nuda, hodne preskakuju pasaze s dlouhymi popisi rodů atd. ale da se to.. ted uz v tech slovech aspon neco vidim. Chapu si to po svim, a potvrzuje se mi krasne to co jsem drive rikaval, ale potvrzeny jsem to nemel. Vsechny ty pravdy tam jsou a nezalezi na tom jestli ty lidi tam byly skutecny nebo ne. Dulezity je o cem vypovidaji jejich pribehy. A kdyz to ctu tak se obcas musim smat, ze jsem lidstvo jako celek stale tak hloupy a nedokazeme se sjednotit a prestat delat porad dokola ty samy chyby.. hora hlupcu.. neeeee... tim nechci nikoho urazit ani se povisovat, je to proste fakt. Se kterym se da delat jen jediny. Menit veci co menit muzu. Bavit se s lidma. Mluvit s nima o tematech podle jejich urovne "uvedomeni". Pomahat, milovat, odpoustet atd. vsak to zname.. hlavne se nestresovat, hodne jsem zvolnil tempo, uz neresim to ze obcas proste nic nedelam a jen sedim doma. Obcas to proste chce klidek.. musi tu prece byt ty chveli kdy clovek energii cerpa aby ji pak mohl pouzit, jakymkoliv zpusobem. Music makes me feel good. A po setkání s jednou starší moudrou paní v rokycanech už chápu proč mi ta muzika tolik pomáhá. A opět se ještě více otevřel obzor, stále je co zkoumat, co se učit, poznávat.. yaman.

Žádné komentáře: