středa 23. ledna 2013

tisíc mil..

těch tisíc mil má jeden směr a jeden cíl! jsme jedno testo a přesto soutěžíme, jsme jedna láska a přesto se nenávidíme, jsme jedna bytost a přesto mezi sebou bojujeme.. dlouha cesta k harmonii duše vede.. ale už víme že neni třeba nikam spěchat.. vše je tak jak má být a jak jsem si přečetl předešlí příspěvek tak jsem zjistil že už sem skoro nepíšu a tak zas nějakou omáčku vymáčknu.. bydlím stále s cigošem a výškařem.. zvláštní to soužití, tří takhle na oko rozdílných lidí, krásně pozoruju jak jsem všichni stejní ikdyž to tak nevypadá.. marley mi taky dává a hlavně už je zase otcem :D borec.. tak co dál? cokoliv.. bylinu už neprodávám, uff.. úleva největší, skála ze srdce mi s tím spadla.. už není třeba dál řešit, běhat, schánět, volat, platit, vážit, schovávat.. je třeba zasadit! vím to cítím to.. stejně jako s yogou, to prostě cejtíš když děláš něco správně, neni třeba nad tim moc přemýšlet přemýtat.. každodení cvičení minimálně jednoho pozdravu slunci se mnou udělalo divy.. jsem spokojenej, make a way for a pozitiv day.. yaman

Žádné komentáře: