pátek 27. prosince 2013

dumpster pro králiky

Už nevím co sem psát.. ale dnes večer mě napadlo, že setkání co jsem dnes večer zažil se starým pánem, sem zapsat musím. zároveň tím i zapíšu svou novou oblíbenou činost co už díky nestovi provádím už přes půl roku, tím chci i projevit jemu díky, za to že mě zasvětil do tajemství kontejnérů, které už jsem takovou dobu chtěl poznat. Už když jsem šel na lov jsem měl tušení, že úlovek nebude malej, to jsem netušil koho potkám. Když jsem přišel k druhým kontejnerům tak tam stál opodál takovej chlapík a koukal na mě. tak jsem se zastavil a koukal jsem na něj taky. co se jako bude dít, jestli se otočí a půjde. ale on pořád koukal a ani se nehnul. si říkam co to sakra. no nic kašlu na to, ten je neškodnej. tak lezu dovnitř a teď už jsem viděl že se blíží že je to starší pán a spustil na mě "chceš to podržet?"(mříž od klece s kontejnerama) .. "ale jo no jestli se vám chce" ... "výš no, kdyby jsi mi tam vytahnul nějakej chleba suchej" .. "suchej chleba? no proč ne toho tady bude spousta .. a jéje tady toho zase je" "ježíšmarjá to není normální tak rychle dej mi zatím nějaký chleby a já si jdu do auta pro tašky, já to mám pro králíky výš" a tak začalo dnešní setkání s pánem u konťáku. dost mi to zpříjemnilo večer, musím přiznat. "a nechcete i nějakou vánočku pro vás třeba" "ale ne to je dobrý, ale ty suchý housky mi ještě nějaký vyndej" .. "no to budu muset hrabat dneska je tu toho nějak moc čerstvýho" .. když jsem pak vylezl ven a stály jsme u tý hromady jídla co jsem vytáhl tak sám přiznal, že by si jako něco vzal i pro sebe :D tak jsem ho nechal vybrat co chce, bylo z čeho vybírat. "no kdybych věděl že tě tu potkám tak ti přinesu nějakou kořalku" jsem tak zakroutil hlavou a tak se usmál a "jo vy dredaři to stejně nepijete co? vy to děláte spíš jako koníček co? já vám v tom fandím" tak jsem ještě prohodily pár rychlých slov a při odchodu mě poplácal po rameni popřál štěstí a zmizel ve tmě parkoviště. opravdu příjemný setkání. A co že jsem si teda dnes přinesl?


a ještě jedno starší foto:


A pro ukázku perník z čistě jen vydumpstrovaných ingrediencí:


Žádné komentáře: