úterý 23. listopadu 2010

yes I do..

Following I'n'I.. yes I do.. yes I know.. we are just nothing here.. more than nothing.. but they say "We are HUMANS!!" fuck off! Bless ya brothers and sisters in the name of Jah RastafarI Sellasie I!

Jsem na ni zavisly.. co s tim? Uzit si to jak jen to jde.. protoze prej vsechno krasny jednou konci? kdo to tvrdi? nechci aby to koncilo.. ba naopak.. she is the one. Hope...
Jinak "kopernikovka" umira.. kuba odchazi a me uz to proste nebavi tohleto.. zdala se byt v pohode asi vazne jenom na zacatku.. to se to este zdalo jako moc príma napad.. minimmalne v moji hlave to tak je. Jsem nervozni.. hledam praci, rozhoduju se.. nevim netusim.. nechci to.. ale vidina toho novyho bydleni je moc fajna. Konecne by to mohlo byt doopravdy v pohode. Taky se rozhoduju ohledne tetovani.. konecne jsem nasel co bych opravdu chtel.. nebo spis to jediny co bych si nechal vytetovat.. zvlastni je jak jsem posunul poradi zakladnich otazek o tetovani co jsem si polozil.. prestal jsem resit jestli se vubec necham tetovat a zvesela presel rovnou k tomu co? a kam? hmm... ted mi to teprve dochazi.. nevim nevim nevim.. sakra ani v tomhle se nedokazu rozhodnout.. a dobre zpravy prisly od Fuje ohledne omezeni konzumace marihuany. Stala se mi drogou.. uvedomil jsem si ze bonga jsou kravina.. ikdyz se to zda jako dobra vec ke koureni travy tak je to blbost neb to zni dela o to silnejsi dorgu.. trava protazena bongem ma k tomuhle oznaceni mnohem blliz nez obycejnej joint. Slozity a dlouhy tema, ktery uz jsem doufam jednou pro vzdy vyresil. Ted uz jenom presta to tak kourit.. chce to pauzu.. opravdu..

Tady! je ten obrazek co bych chtel, vlastni navrh samozrejme.

Žádné komentáře: