čtvrtek 10. listopadu 2011

hrábě a hraběnka..

yaman to je mi najednou ale veci vsude kolem me.. kolem tebe kolem nas vsech.. mam zase v hlabe zapichnuty obrovsky hrábě co hrabou ty hromady hoven v mojí hlavě.. stehuju se, ke sve hrabence ktera take disponuje velmi kvalitnimy hrabemi.. praci nemam neb v sony se jim nelibil muj velice kladny vztah s marii a janou takze holt smula.. treti nebo ctvrtej tyden hledani a porad nic.. ikdyz uz to vypada lip.. prachy prachy prachy porad prachy zase je to tady.. a presto, jsem stastnej jako blecha kdyz te kolem sebe mám... jo holt na doudlevcich se zije fajn, zatim asi nejlip ze vsech mist kde jsem kdy byl.. marleymu je taky evidentne lip a cisty svedomi uz taky neni tak cisty jak bejvalo, ale za to priselo obdobi prednasek od pana duska ktere mi taky hodne pomaha, vzdycky jsem vedel ze je to borec ale az tak.. a snad uz se i zacne neco dit, doufam ze uz budu mit internet neb zase pisu z ciziho pocitace, konkretne od kati a to uz me nebavi.. nekolika mesicni bezinternetovy obdobi uz mi stacilo.. tak se smejte, vsichni! :) a jdeme okupovat...


"Mluvme o každém člověku tak, jako by byl této konverzaci přítomen i on sám."
"Ty jsi mé druhé já,"
"Ublížím-li já tobě, ublížím tím zároveň i sobě."

Žádné komentáře: