neděle 24. října 2010

deviant.. art

Aaaa odstartoval jsem nebo spis zacal jsem se starat o svuj profil na deviantu.. hodlam prispivat, hodlam tvorit :D hlavne ne umeni .. nic pro me .. mam z toho radost tak tady je link: http://elcoyotes.deviantart.com/

mnoho zmen.. moc lidi.. moc prace.. spatny pocasi.. svetly chvilky.. srdce mluvi.. hush, my darling, don't fear, my darling, the lion sleeps tonight.. neni nad lasku a jeji sílu, neni nad hudbu a jeji vibrace.. neni nad to se roztrast stestim pri kazdym polibku.. shiiit to je zase sentimentu.. moc sentimentu ale uzivam si to.. uzivam.. mam ji vic nez rad.. dal bych ji vsechno.. prosim.. a v pohodicce jsem pochopil hrani drum and bass živě.. zamiloval jsem si basovou kytaru a jeji vibrace.. v noci vysedavani na combu.. hrani se sluchatkama.. no one know me in this time.. marley hovnař a sid? dont worry my.. konecne se snad dostavam tak kam jsem chtel.. byt stastnej to je ten zaklad.. uzivam si samotu, jako by to bylo neco vzacnyho.. ale ono je.. posledni dobou jsem rad za kazdou chvilku kdy jsem sam kdy se nemusim s nikym bavit kdy se proste jenom prebiram vecma v my hlave.. zni to divne.. nevim.. premyslim a prichazim do mist ktere neznam.. "Není jediného cíle bez cesty. A délku oné cesty už si určujeme každý sám svými činy." bless you in the name of Jaah RastafarI

Žádné komentáře: